Hejhejdå!

Det är lite så vi lever numera när vi kombinerar familjelivet med studier och jobb, när Fredrik kommer hem far jag och jobbar. Det har tagit ett tag att komma in i det hela men nu börjar vi få kläm på det. Allt som krävs är planering planering planering och en massa vilja ;) 

För att få lite kvalitetstid tillsammans innan dagen kör igång har jag börjat gå upp med F på morgonen, kl 5 närmare bestämt. Inte alls mänskligt enligt mig men en väldigt skön start på dagen att sitta och mysa frukost i lugn och ro innan dom söta vilddjurena vaknar :) Sen ganska lagom när F åker iväg eller strax innan vaknar tjejerna och det blir mer morgonmys och sen kör dagen igång på riktigt.

Här hemma händer det inte så mycket mer än det som behövs, typ mat, tvätt och städ, när jag har lite extra energi över kan det bli något bakat men inga stora utsvävningar. Jag är definitivt inte van vid detta att vara ensamstående med barn och hem, allt runt omkring som ska göras, matplanering, all matlagning, veckohandling, läkartider och tandläkartider.
Nu ska jag bara få in lite träning på schemat och lite annat jag vill göra så det är väl bara att fortsätta planera och vilja ännu mer :)

Stor respekt till alla mammor och pappor som är hemma med allt vad det innebär!


Mina goa tjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0