Vår Ruset 2011

Igår var vi mammor laddade till tusen när vi cykla in till stan vid 18 tiden för att medverka i årets vår rus. Det var fyra grupper som starta, springa, jogga, lunka och strosa och efter lite snack kom vi som skulle gå fram till att vi skulle joina lunkagruppen men precis innan start hamna vi ändå i strosagruppen och det var skit för den var låångsam. Så vad gör man? Jo man börjar jogga :) Helt sjukt men vi hade bättre kondition än vi trodde och sprang ikapp lunkarna och klarade oss runt på 45 min.


Hela gänget samlad på bild innan loppet :)


Ullis och jag med medalj och skumpa och väldigt nöjda över våran insats :)


Katinka, Annica och Ida. Katinka som fyllde år sprang på 29 min och nästa år har vi andra som mål att springa ännu fortare och spöa skiten ur K :)


Fler leenden och fina medaljer, här med Veronica och Katinka.


Vi åt ost, kex, jordgubbar, cupcakes, vindruvor, choklad,  ja massa gosaker.



Ullis som är våran alldeles egna vinexpert lärde oss HUR man dricker vin på riktigt ;) Hon hade med sig 3,5 flaskor som vi fick lära oss att smaka innan, äta och sen smaka igen och vi var mäkta imponerade av hennes kunskaper så nu ska vi boka in vinprovningskvällar :)
Allt smakade underbart och det var riktigt kul och väldigt mysigt med en miniprovning.


Den här bilden älskar jag. Det var så här stämningen var, på topp. Det är ett superskönt gäng mammor vi fått ihop och vi har så j*vla kul ihop vad vi än gör och det blir ju inte mindre roligt efter lite vin ;)


Tillslut var det bara vi kvar, solen titta fram och det blev en perfekt avslutning på en väldigt rolig kväll.

Kommentarer
Postat av: Annica

Sååå duktiga vi var i måndags och även igår när vi trotsade regnet :)

Men fruktansvärda bilder på mig, usch...

2011-06-01 @ 06:48:47
Postat av: Katinka

Vilken härlig kväll vi hade och Tana, nog fasen springer jag(och ni) snabbare än på 29 minuter nästa år!!! :)

2011-06-04 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0