Mammalunch v.18

Idag har jag ÄNTLIGEN haft alla mammorna på lunch här hemma och gud vad jag har saknat dom. Blev uppdaterad i lite skvaller då det hade hänt en hel del sen sist, Ida och Danne har köpt hus, Veronicas philip har målat hela deras övervåning med en svart tuschpenna, Ullis och Rutan försöker sluta amma. Som sagt bara massa hett mammaskvaller ;)
Jag har en känsla av att vi kommer fortsätta att träffas även när våra barn blivit stora, fast då kommer det garanterat heta vinlunch istället för mammalunch ;)

Idag gjorde jag en Chorizo Pasta med smak av curry och till efterrätt en kladdkaka med hela bitar av mörk och vit choklad.


Chorizokorv, paprika, purjolök, champinjoner, squash, creme fraiche, matlagningsgrädde, olja, salt och curry.
Serverades med gratängost och tomater/grönsallad.


Vad är bättre än kladdkaka? Kladdkaka med chokladbitar!


Så här fin blev den :) Det här receptet är en keeper, jättegod!





Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-12 @ 19:50:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0