Googlesökning

I år har vi äntligen enats om att vi behöver en häck som gränsar av tomten mot vägen. Sen vi köpte huset har vi velat och diskuterat om vi ska ha staket eller häck men nu är det då som sagt äntligen bestämt. Nu ska vi bara komma överrens om vad för slags häck vi ska ha också.
Satte mig ner och googla på häckar för att se vad som fanns, vad som växer fort osv. Ringde till min pappa som har erfarenhet av allt som har med trädgårdar att göra för att få lite råd och han rekommenderade en häck som heter töja.

Utan att tänka nämnvärt på ordet skrev jag dit töja efter häckar på google och gissa om jag fick mig ett gott skratt. Det kom fram helt andra svar om "häckar" än det jag sökte ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Asgarv

2011-05-02 @ 17:17:14
Postat av: Sofia

Jag fnissade redan när du googlade på "häck"!

2011-05-04 @ 21:09:49
URL: http://fiasan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0