Världens bästa Vilda

Nu har det gått 5 månader sen lillVilda kom♥  med tanke på hennes size vet jag inte hur länge till jag kan kalla henne för liten,haha. Alldeles underbar är hon iallafall och vi njuter av varenda sekund med henne!


Världens bästa Vilda:)

Vildas lista:
* Vaknar fortfarande alltid med världens största leende.
* Kan rulla från rygg till mage.
* Äter helst ersättning men har smakat på lite potatis och gröt.
* Somnar vid 6 på kvällen och vaknar runt 7 på morgonen.
* Låter som en liten dinosaurier när hon pratar.
* Älskar att kramas och mysa i ansiktet.
* Väger stadiga 7,8 kg.
* Sitter helst upp i en stol eller i någons knä.


Dagen till ära åkte vi och köpte en gåstol till Vildas förtjusning:) Vet inte vem som gillar den bäst bara, Saga eller Vilda?




Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis Vilda! Tiden går fort!:)



Angående dagis så skulle jag ju rekommendera i ur och skur... men jag vet att de är många som redan står i kö.

Annars tror jag du kan ringa och prata med kvinnan som sköter förskoleplatserna här på hertsön (kommer inte ihåg vad hon heter dock). Jag ringde till henne när jag sökt in Hilding bara för att jag ville förtydliga att jag ville ha dem på samma avdelning och att jag kunde tänka mig att byta avd om de fanns plats för bägge två på någon annan avdelning än den Astrid gick på. Hon sa att det inte skulle vara några problem och hilding fick en plats på samma avdelning som Astrid... som jag inte tog dock, men ändå!:)

2011-03-03 @ 17:15:13
URL: http://thedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0