Pantad :P

Vi har haft två tomma ölbackar ståendes i garaget i kanske 2 år nu så i fredags tyckte jag det var dags att åka och panta dom. Jag parkera utanför systemet, tog backarna och gick fram till första kassan.

-vart ska jag gå med panten?
Kassörskan bara tittar på mig och snart börjar även kunderna vända sig om. Jag stod där snällt och vänta på svar och undrade lite varför min fråga fick så många att reagera. Sen svara tanten.
-på Konsum (så pekade hon åt höger)

Först då fatta jag vilken jävla miss jag gjort, inte kom jag ihåg när dom tog bort pantning på systemet. Att det sen var mer än ett decennium sen det hände gjorde det hela ännu mer pinsamt för jag var såå säker på att jag hade pantat där innan.
Nästa gång får F panta dom där j*vla flaskorna själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0