Rutiner

Shit vad man vänjer sig fort vid ett visst schema. Jag har som bara trillat in i ett veckoschema jag inte ens visste att jag hade. Det kom fram när jag försökte boka in en date med Nina, som snart ska föda by the way :)

Hur ser det ut i veckan?
Ja på måndag är det växhuset med Annica och barnen, sen tisdag är det mammalunch, på onsdag lunchar jag med Therese och Wilmer på Max, torsdag är öppen för förslag, på fredag har vi babymassage och/eller babysång i stan, lördag ska vi på bröllopsfest och söndag är det inget planerat :)

Nu går vi inte på bröllopsfest varje lördag men resterande dagarna har jag haft samma i flera veckor. Konstigt hur det kan bli ibland. Nu blev det inget alls den här veckan såklart :P
Igår vakna både jag och Saga på j*vligt fel sida så vi kom inte närmare växhuset än första rondellen då jag gjorde valet att vända hem. PÅ den korta biten hade glasögonen flygit sisådär 3 gånger och hon tjöt av ilska så nä inget växhus.
Sen fick jag mess från Katinka som är sjuk så ingen mammalunch idag och Therese är Sthlm hos Micke så ingen lunchdate imorgon. Men förhoppningsvis är Katinka frisk imorgon så att vi kan träffas då.
Idag har jag och Annica blivit inbjudna på Magnus och Fiddes pappalunch!

Gomorron, detta är Annicas man Magnus. Nu när eran mammaträff blev flyttad så är du och Annica inbjudna till Fredriks och min pappaträff på Mat & Prat idag. Skulle det va intressant?

Dom är hela 2 st i sitt pappagäng och tar det väldigt seriöst. Det pratas om namn, trycka upp t-shirts och vill nån vara med ska denna ansöka om medlemskap. Varför ska alltid killar spåra när dom gör någonting?? Lite roliga är dom iallafall och vi hade en jättetrevlig lunch!
 

Kommentarer
Postat av: Ingela

På torsdag ska jag, Marie och Johanna mest troligt dejta så då är du så välkommen(var det nu blir...)

Skaffa Facebook kvinna!!! ;P

2011-03-15 @ 14:11:05
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: marie

Haha! Jag tyckte du sa att jag var långårig. ;D

2011-03-15 @ 18:51:01
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: marie

Långhårig.

2011-03-15 @ 18:51:50
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

Måste bero på våra dialektala olikheter. ;P

2011-03-15 @ 19:11:31
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja du är en busy woman!! :-)

2011-03-15 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0