Mammafika

Mammalunchen blev inställd denna veckan pga sjuk värdinna så istället fixa vi ett litet knytis med massa fika här hemma igår. Tro det eller ej men jag och Saga va upp och baka strax efter kl 6 på morgonen och gjorde en kladdkaka :)


Saga är jätteduktig på att hälla i och vispa men gillar mest att äta ;)

När F lämnat Saga på dagis och Vilda sov en stund passade jag på att slänga ihop en blåbärspaj. Va inte så lätt som jag vill få det till, det tog sin tid och på måste ha listan står det nu KÖP EN KAVEL! då Sagas minikavel fick funka för stunden :) Varför jag inte har nån vet jag inte men då kanske ni förstår hur ofta jag använder en ;)


Kladdkaka, blåbärspaj, grädde, vaniljsås, hallon, ballerina kladdkaka vanilj, te och kaffe. Helt ok förmiddag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0