En sommardag

Nu äntligen är sommaren här :)

Innan middagen tog vi fram barnens lilla pool och fyllde den med vatten på altanen, F plockade fram parasollen medans jag gjorde goda trekants mackor av dagens grillrester.
Vi satt bara där och njöt medans barnen var i sitt egna lilla lyckorus, att bada är bland det bästa dom vet.



Poolen var väldigt uppskattad och jag misstänker att det kommer bli plaskande varje dag nu :) Sötungar.

Min snälla svärmor som kom förbi med massa plantor förra veckan kom även idag med ytterligare massa fina blommor, jord och krukor. Nu måste bara jag få tummen ur och plantera dom någongång så att dom växer och blir fina. Tror nästan att det var det hon ville ha sagt när hon kom med jord och krukor ;)
Kvällen avslutade jag med en joggintur med dom andra och nu ska det mysas ner i soffan med min man och en bra film. En helt underbar dag har det varit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0