Tidig alzheimers

Vaknade imorse av att hemtelefonen ringde och fick genast känslan vad är det jag har glömt??? Det första jag kommer på är Sagas influensa vaccin i Sunderbyn så fort i med frukost, på med kläder och iväg. Skitstolt att jag för första gången någonsin kommit i tid till en vaccination knatar vi in och anmäler oss. Sköterskan som tog emot oss hade hand om Saga som bebis så vi uppdaterar lite vad som hänt. Jag som fortfarande är fruktansvärt stolt över att vara där i tid flikar in det lite snyggt i konversationen varpå hon svarar att i tid är ni men ni ska inte vara här förens på måndag.
Snälla som dom är fick Saga sitt vaccin ändå:)!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, det var ju bra att du slapp åka dit en gång till.

2011-01-28 @ 13:46:40
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0