Träningsvärk

Redan igår kväll kände jag hur värken smög sig på och imorse kunde jag knappt röra mig. Ben och bröst är det som känns mest så vill helst inte böja benen och inte lyfta, lätt när man är småbarns mamma;) Visst tog jag i en hel del men mestadels av värken kommer av att jag är så jäkla otränad.

Vid lunch åkte jag och Vilda in till stan och mötte upp Therese och Wilmer för att spana in bokrean. Hitta inte så mycket bland barnböckerna utan köpte bara en prasselbok till Vilda. Till Saga ids jag inte köpa fler böcker om det inte är tjocka maxböcker för hennes små utbrott kan ibland sluta i bokmassaker. Lunch åt vi på Max och tycker ju inte att det är helt tråkigt att therese har cravings på skräpmat nu när hon är gravid för jag älskar skräpmat:)
Efter det inhandla jag och lillVilda lite presenter och sen va det dags att hämta storasyster på dagis. En bra dag på stan men alldeles för kall, nu måste våren eller iallafall vårvintern komma snart.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är så roligt att du har börjat blogga! Idag har du fått en utmärkelse av mej!

2011-02-25 @ 07:50:00
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0