Tough Love

När mina och Fredriks föräldrar träffades för första gången för snart 6 år sedan, gav min mamma och pappa en blomma till Fredrik. Den här blomman sas vara fylld med massa kärlek och så mycket som den överlevt genom åren måste den varit sprängfylld.
Den har ramlat ner från fönsterbrädan, blivit tuggad på av Casper, fått stå utan vatten i veckor, skiftat i färgerna grön, gul, brun för att sen bli grön igen och den enda blomman som överlevde när vi låg inne med Saga i 10 veckor var just denna. Jag har aldrig planterat om den, aldrig gett den näring, det enda jag har gjort är att klippa ner bladen när dom var för långa.
Sen hände Saga!


Drabbning nr 1


Drabbning nr 2

Jag hade ställt ner den från fönsterbrädan när jag tog ner dom gammla gardinerna och då var Saga framme, inte bara en gång utan två och modifiera om den lite. Tydligen var det för mycket kärlek det enda den inte klarade av:)
Time will tell om den återhämtar sig efter detta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0