Måndag

Idag åkte hela familjen till växhuset på förmiddagen där vi lekte och fika fram till klockan ett, då var Saga helt slut. Båda barnen slockna när vi kom hem, en i sängen och en på pappa. Vilda har börjat ta såna roliga powernaps som varar ca 5 min och dom tar hon lite överallt:)
Veckohandling stod oxå på schemat, inte så jäkla roligt men väldigt nödvändigt. Medans Saga följde med pappa på gymet åkte jag och Vilda till Kvantum och handla en lång lista. Väl hemma lät jag alla kassar stå kvar i bilen för om det är nåt som är värre än att storhandla så är det att plocka in skiten.
Välling gånger två och sen mys i soffan till djungelhjul blev det istället.


Saga kunde inte bestämma sig för vilken tutte hon ville ha så det blev båda:)

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på väldigt lite tuttbråk med Vilda inatt för det har det varit mycket av dom senaste nätterna. Skulle aldrig ha skrivit om hur bra mina barns sovvanor är för nu är dom inte det helt plötsligt. Vilda har till och med 3 mornar i rad vaknat kl 4 för mat:/ Tack och lov somnar hon om efteråt...


Kommentarer
Postat av: Katinka

Hihi det var då fullt i munnen här :)

2011-02-24 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0