Mammalunch v.6

Denna veckan va det min tur att laga lunch åt mammorna. Gick och la mig alldeles för sent igår och städa alldeles för lite så imorse körde jag min specialstädning, in i sovrummet med allt:)
Jag klurar alltid på vad jag ska laga, lite svårt ibland för alla lagar så fruktansvärt god mat varje gång, men idag blev det ett aldrig provat recept. Pasta med paprikasås, fläskfile och rostade pinjenötter. Fast jag glömde nötterna.




Kladdkaka m grädde och jordgubbar blev det till kaffet/teet.

Tack för en trevlig dag tjejer!


Kommentarer
Postat av: Tre ungar och bebis i magen

Åh allt ser super gott ut:)!

2011-02-09 @ 06:33:26
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Emma

Tycker allt att du kan ta och bjuda dina "gamla" mammor på fika någon dag också ;)

2011-02-09 @ 13:52:31
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Annica

Det var jättegott som vanligt, tack för igår om jag glömde säga det när jag gick... Noah har fått magsjuka förresten :-( Hade verkligen ingen rolig natt i natt.

2011-02-09 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0