Inspirationskälla

Att gå på en av Lou Rosslings föreläsningar är något alla borde göra. Den här kvinnan fängslar dig från första sekunden hon börjar prata och när två timmar gått hade du lätt kunnat sitta i två till.
Lou berättade på ett väldigt roligt och engagerande sätt, jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Vissa delar handlade om hennes egen resa och utveckling  andra om att se möjligheterna och glädjen i andra. Fick en att tänka till både en och två gånger.
Jag har försökt att återberätta för F men det gick inte så bra;) det här är absolut nånting som måste upplevas på plats. Så får ni chansen att gå på en föreläsning TA DEN! Ni kommer att älska det! 
 








Kommentarer
Postat av: Marie

Åh! Jävla John och hans utbildning! Jag ville ju gå på föreläsningen och nu vill jag det ännu mer.

2011-02-18 @ 07:02:04
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0