Solig helg :)

Vilket väder :) helt underbar helg har vi haft med sol och värme, inte helt fel. Lite tråkigt att behöva jobba en sån här helg men va fasen, har ju jobbat eftermiddag så har haft hela förmiddagen att hitta på något.

I lördags packa vi in oss i bilen och for till stadsparken där vi mötte upp A med alla kidsen. Dom behövde leka av sig lite och jag behövde vuxenprat, win win helt enkelt :)
Efter en liten stund där kom en kvinna fram och fråga om nån utav oss ägde en silvrig volvo? - öh ja det är min, svara jag varpå hon säger att bildörren står öppen! Annica flina och va inte ett dugg förvånad och faktiskt inte jag heller. När jag för en gång skull kommer ihåg att låsa skiten så glömmer jag istället en dörr öppen, jag i ett nötskal. Kvinnan erbjöd sig att stänga den åt mig då hon ändå skulle åt det hållet, tur att det finns så söta människor :)


Inte den mest städade parken men kul hade dom. 

Igår var det sortering och ordning och reda som stod på schemat. Kan lugnt erkänna att hemmet har fått alldeles för lite kärlek på sistone så det behövdes. Tur för mig och F att våra små änglar var på toppenhumör och helt med på våra planer, NOT. Dom tyckte vi var skittråkiga och vi försökte nog faktiskt muta med det mesta så lite fick vi gjort iallafall. 
Städgarderoben satte Fredrik ihop och jag fick upp alla medlen i lådor, lämna massa sortering och fick undan en massa tvätt + lite städning i hemmet. Låter inte mycket men med våra förutsättningar så blev det massor, hahaha skitungar!

En kort stund av leenden och lek i sandlådan.

Här snackar vi om två enormt starka viljor, envisa till tusen och söta så man kan dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0