Kalaset!

2 dagar blev det besök på kalaset för oss. I torsdags åkte jag och Saga in själva för att åka lite karuseller, Saga var alldeles lyrisk och ville åka allt men efter lång köväntan våga hon inte riktigt och medans tårarna spruta tjöt hon bill inte!. Hon åt lite varma chips och köpte en ballong med hello kitty istället och kände sig nöjd med det, sötunge :)


Sagas ansiktsuttryck när hon ser alla karuseller :)
I väntan på att få hoppa studsmatta.
På fredagen tog jag med båda småttingarna och mötte upp familjen Fennhagen, Fredrik fick stanna hemma sjuk. Då vågade lillgurkan åka desto mer när hon fick Noah som sällskap fast parisehjulet va väl ingen hit direkt, hahahaaaa. Stackars Magnus såg helt lost ut när Saga bängla ut huvudet genom gallret och ropa mamma gråtandes, sen satt hon resten av varven på knä stirrandes rakt fram och knogar som blev alldeles vita av hennes stenhårda grepp. Jag fick bända loss henne när turen var över och väl på marken sken hon upp - jag bågade mamma :) min modiga lilla tjej :)
Småkidsen satt snälla i sina vagnar och titta på allt folk som fanns där. Nu går det väl an med ett barn som åker karusell men A räkna på hur mycket det kommer kosta när dom små blir större och gisses det kändes inte så lockande. Men men sånt är livet, karusell måste man ju åka ;)
Julia, Vilda och Ella...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0