En lillasyster.....

Idag fyller min söta lillasyster 22 år ♥

Den mannen som jag anser är min pappa, han som alltid har ställt upp för mig , funnits där närsomhelst jag behövt honom, han som bryr sig om mig och ger mig villkorslös kärlek är inte min pappa på pappret. Jag har ingen som helst kontakt med min biologiska far, har inte haft det sen liten och har inget behov av det.

En sak jag vetat i många år är att jag har två halvsyskon, en lillebror och en lillasyster. Jag har följt dom genom åren men aldrig tagit kontakt eftersom jag inte visste om dom visste om oss eller hur dom skulle ta det om dom fick veta.
För drygt ett år sedan kom det fram till min syster genom min kusin på facebook och sen dess har vi haft kontakt via mail och msn.
I julas träffades jag henne för första gången. Gulligare och sötare lillasyster får man leta efter, hon är helt underbar. Jag är så glad att hon äntligen finns i mitt liv och jag hoppas hon alltid kommer att göra det.

Så grattis lillasyster på din födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0