Babymys i mörkret

Nu har jag kommit igång rejält med mitt promenerande och känner sug att gå ut direkt på morgonen. Efter att jag lämnat Saga på dagis gick jag och Vilda rundan runt kolonilotterna samtidigt som jag lyssna på Avenged Sevenfolds, heavy metal när den är som bäst :)

När vi kom hem käkade vi lite lunch, bytte blöja och packade väskan för att sen dra i väg igen, nu med sällskap. Jag , Veronica och Katinka promenerade till Örnäsets kyrka där vi mötte upp Ullis och Jessica för att gå på babymassage med småttingarna. Det var första gången för oss där och det var jättemysigt. Levande ljus i ett rum med dämpad belysning och tid att mysa på med dom små, vissa (Smilla & Rutan) var mindre samarbetsvilliga ;)


Lite svårt att se... Vilda, Alicia, Felix, Rutan och Smilla finns där i mörkret iallafall :)


Vilda och Alicia ser ut att mysa men dom slåss om Vildas tutte :)

När jag vek in hemma på kvarteret gick jag förbi Fia och Lisa som stod och hacka fram altanen i solen :) Fredrik och Saga höll på med detsamma hos oss, men det går vääldigt långsamt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0